جمعه ۰۴ اسفند ۰۲

اجاره دستگاه اكسيژن ساز 5 و 10 ليتري

۲ بازديد

اكسيژن سازها يكي از تجهيزات پزشكي هستند، كه اكسيژن موجود در هواي محيط را متمركز مي كنند، تا از اين طريق بتوانند گاز اكسيژن غني شده ي لازم را براي بيماران تأمين كنند. براي استفاده از حداكثر اكسيژن تراپي بهتر است، از لوازم جانبي اكسيژن ساز همانند فيلتر، مرطوب ساز، لوله ي اكسيژن و... استفاده كرد.

مركز خدمات درماني سلامت نوين براي آن دسته از بيماراني كه توانايي خريد اين دستگاه را به طور دائم ندارند، اجاره دستگاه اكسيژن ساز را به آن ها توصيه مي كند. امروزه اكسيژن تراپي به كمك انواع متعدد اكسيژن ساز ها بسيار راحت و بدون دردسر شده است. افرادي كه به خاطر بيماري هاي مختلفي اعم از آمفيزم، بيماري مزمن انسداد ريه (COPD) و يا ديگر بيماري هاي تنفسي رنج مي برند، يكي از تجهيزات ضروري پزشكي است. هم چنين بيماران حاد ريوي، پونومي، آسمي، قلبي و حتي افراد سالم نيز براي رفع خستگي روزانه مي توانند از اين دستگاه استفاده كنند. دستگاه اكسيژن ساز براي بيماراني كه در منزل احتياج به اكسيژن به صورت نامحدود دارند، بسيار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

اجاره دستگاه اكسيژن ساز در كرج

ارتباط با ما: 02634471270

مركز پزشكي سلامت نوين توانسته است، با اجاره ي تجهيزات و اعزام نيروهاي متخصص و كاربلد در زمينه هاي مختلف، براي رسيدگي و بررسي اوضاع بيمار و سالمند خدمتي نوين را به شما ارائه داده است. شما به راحتي مي توانيد جهت ارتباط با ما با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد، و از خدمات درماني اين مجموعه اعم از ويزيت پزشك در منزل، پرستار سالمند، تهيه ي نوار قلب در منزل، سرم تراپي در منزل، فيزيوتراپي در منزل، تزريقات در منزل و… استفاده كنيد. اين خدمات تنها بخش كوچكي از خدمات ما براي شما مي باشد.

همچنين شما مي توانيد با اجاره تجهيزات نگهداري از بيمار مانند اجاره كپسول اكسيژن در تهران و كرج، اجاره ويلچر، اجاره باي پپ و سي پپ و اجاره تشك مواج آسايش و آرامش را به بيماران خود هديه دهيد. 

دستگاه اكسيژن ساز چيست؟

دستگاه اكسيژن ساز دستگاهي مناسب براي آن دسته از بيماراني كه از مشكلات حاد تنفسي رنج مي برند. زماني كه بيماري دچار مشكلات تنفسي باشد، ميزان اكسيژن سطح خونش كاهش پيدا مي كند، و با تنگي نفس همراه خواهد شد. اكسيژن ساز ها با گرفتن هواي محيط و ذخيره كردن اين هوا در داخل محفظه هاي مخصوص باعث خواهند شد، كه بيمار با هر تنفس اكسيژن بيشتري را دريافت كند. براي اين كه بتوانيد ميزان سطح اكسيژن خون را بررسي كنيد، مي توانيد از دستگاه پالس اكسيمتر استفاده كنيد. اين دستگاه ها در مدل هاي مختلف طراحي مي شوند، براي آن دسته از افرادي كه درگير بيماري هاي مزمن ريوي (COPD)، و يا ريه ي آن ها با درصد زيادي توسط ويروس كرونا درگير شده، بيماران با مشكلات قلبي و بيماران آسمي مناسب مي باشد. استفاده از دستگاه اكسيژن ساز براي افرادي كه دچار بيماري نيستند، به هيچ عنوان پيشنهاد نمي شود. اجاره دستگاه اكسيژن براي كرونا، اميكرون، افراد مبتلا به آسم و بيماري هاي ريوي مناسب مي باشد.

اجزا و قطعات اكسيژن ساز

  • فيلترهاي ورودي و خروجي

وظيفه ي اصلي اين قطعات اين است، كه قبل از ورود هوا به دستگاه همه ي گرد و غبارها را بگيريد. اين قطعه را حتماً بايد هفته اي دو بار تميز كنيد، و در صورت نياز تعويض شود.

  • نازل اكسيژن

نازل اكسيژن يك لوله بسيار باريك مي باشد، كه اكسيژن فشرده شده وارد آن مي شود، و بعد به يك دو شاخه تبديل شده، و وارد دهان و بيني فرد مي شود.

  • سيلندرهاي زئولوئيت

سيلندرهاي زئولوئيت وظيفه ي توليد اكسيژن خالص را برعده دارد. در واقع نيتروژن و آرگون را جذب مي كند، و اكسيژن خالص را برمي گرداند.

اجاره دستگاه اكسيژن ساز

مكانيزم كاري دستگاه هاي اكسيژن ساز 

از دستگاه اكسيژن ساز جهت درمان اكسيژن تراپي و درمان بيماري هاي مزمن و حاد تنفسي استفاده مي شود. اين دستگاه اكسيژن هوا را متراكم مي كند، و با فشار متناسب قابليت استفاده را براي بيمار فراهم مي كند. اين دستگاه منبع داخلي ندارد، و از طريق هواي اطراف به مصرف مي رسد. عملكرد اين دستگاه اين گونه است، كه به محض روشن شدن دستگاه از طريق پمپ هايي مخصوص هواي اطراف را جذب مي كند، و پس از عبور هوا در قسمتي كه كمپرسور وجود دارد، اكسيژن را از نيتروژن و آرگون تجزيه مي كند. اين كمپرسور داراي فشار 230 ميلي متر جيوه است، كه باعث مي شود، اكسيژن با درصد خلوص بالاي 90% وارد محفظه شود.

مزاياي اكسيژن ساز

  • قابل استفاده در مراكز درماني و منازل
  • نمايش خلوص سنج لحظه اي
  • تنظيم كردن جريان اكسيژن
  • جا به جايي آسان
  • خلوص تا 96%
  • تصفيه و تنظيم گردش خون در بيماران
  • جلوگيري از بالا رفتن فشار خون در بيماران
  • كاهش احتمال ابتلاي افراد به بيماري هاي قلبي و عروقي
  • انجام فعاليت مهم خون رساني به بافت هاي مختلف بدن و تنظيم سطح اكسيژن خون
  • پيشگيري از بروز علائم خطرناك بيماري هاي تنفسي (آسم)
  • كمك به فعاليت نرمال و طبيعي ريه هاي افراد سيگاري و بيمار
  • انجام فرايند عمل خون رساني به پوست افراد و پيشگيري از پيري زودرس در بيماران
  • تضمين سلامت سيستم عصبي مادر باردار و جنين
  • كمك به كاركرد مفيد و مناسب مغز و افزايش ميزان هوشياري در بيماران
  • جلوگيري از بروز استرس و اضطراب در بيماران
  • كمك به تنفس نرمال و طبيعي مجروحان شيميايي

با توجه به اين كه اكسيژن ماده اي مفيد و حياتي براي زنده ماندن مي باشد، و عملكرد بافت اندام هاي بدن و مغز است. اين ماده ضروري به صورت طبيعي و از راه تنفس وارد بدن و جريان خون انسان و تمام موجودات زنده مي شود.زماني كه مقدار دريافت اكسيژن هوا به كمتر از 10.0 كاهش پيدا كند، مغز دچار تورم مي شود. در اين حالت يك زنگ خطر جدي به حساب مي آيد، چون كه در صورت رسيدن سطح اكسيژن خون افراد به كمتر از 6.0 افراد در خطر مرگ حتمي قرار مي گيرند. به طور كلي فوايد دستگاه اكسيژن ساز از بروز آسيب هاي جدي ناشي از كمبود اكسيژن در بدن افراد جلوگيري مي كند. 
كمبود اكسيژن در بدن افراد مي تواند با ظهور علائمي مانند كبودي لب ها و صورت همراه است. با مشاهده چنين حالتي مي توان با اجاره دستگاه اكسيژن ساز و استفاده آن براي بيمار از تورم مغز و آسيب هاي جدي جلوگيري كرد. با اين كار مي توان كمبود اكسيژن بدن بيمار را به صورت كامل جبران و اكسيژن را به همه ي بافت ها منتقل كرد.

دستگاه اكسيژن ساز چگونه كار مي كند؟

اجاره دستگاه اكسيژن ساز شبانه روزي

  • هواي محيط ورودي دستگاه اول از فيلتر گرد و غبار و بعد از آن از فيلتر HEPA عبور مي كند، و وارد كمپرسور پيستون مي شود. كمپرسور هواي ورودي را فشرده كرده، و به ستون هاي زئوليت هدايت مي كند.
  • هواي ورودي به ستون هاي زئوليت به ترتيب توصيف شده توسط گرانول هاي زئوليت تجزيه مي شود.
  • سپس مولكول هاي كوچك گاز اكسيژن از منافذ عبور مي كند، و مولكول هاي بزرگ تر نيتروژن توسط گرانول ها جذب مي شوند.
  • گاز اكسيژن خالص شده به خروجي ستون هدايت شده، و گاز نيتروژن برگرداننده مي شود، و از طريق ورودي ستون تخليه مي شود.
  • كمپرسور اول هوا را به يك ستون تزريق مي كند، تا اكسيژن را تصفيه كند.
  • كمپرسور اين كار را انجام مي دهد، تا دانه هاي زئوليت در ستون با گاز نيتروژن اشباع شوند.
  • كمپرسور در اين مرحله به ستون ديگر مي رود، و باعث تزريق هوا به ستون بعدي مي شود.
  • در طي اين فاصله زماني كه كمپرسور هوا را به ستون دوم منتقل مي كند، نيتروژن ستون اول از قسمت ورودي ستون تخليه مي شود، تا ستون آماده دريافت دوباره هوا و تصفيه اكسيژن شود. اين چرخه در دستگاه ادامه پيدا مي كند.
  • گاز اكسيژن از محل خروجي ستون زئوليت خارج مي شود، و از طريق دريچه هاي يك طرفه به مخزن اكسيژن هدايت مي شود، كه گاز اكسيژن را در خود ذخيره مي كند.
  • در اين مخزن فشار اكسيژن از طريق تنظيم كننده هاي فشار تنظيم مي شود، و دوباره از يك فيلتر عبور مي كند. به سنسور خلوص اكسيژن و جريان سنج تنظيم جريان هدايت مي شود.
  • گاز اكسيژن بعد از تنظيم جريان به جريان سنج مي رسد.
  • كاربر به سمت خروجي دستگاه و شيشه مرطوب كننده هدايت مي شود، و بعد نازل اكسيژن توسط بيمار استنشاق مي شود.

انواع دستگاه اكسيژن ساز

  • اكسيژن ساز ثابت

اكسيژن ساز ثابت مجهز به 4 چرخ مي باشد، و شما مي توانيد به راحتي در هر جايي كه از آن استفاده مي كنيد، جا به جا كنيد. اين دستگاه به صورت مداوم و پالسي اكسيژن توليد مي كند، و معمولاً استفاده از اين دستگاه به افرادي كه سطح اكسيژن خيلي كمي دارند، توصيه مي شود. اين دستگاه پيشنهاد مي شود، چون كه بايد به صورت پيوسته به آن ها متصل باشد. اين دستگاه قابليت جا به جايي آسان را دارد، كه متناسب با جاي بيمار مي توانيد عوض كنيد. ابعاد اين دستگاه كوچك است، كه فضاي محدودي را اشغال مي كند. بنابراين براي استفاده در منزل بسيار مناسب است. در واقع بهترين نوع دستگاه براي استفاده در منزل نوع ثابت آن مي باشد.

  • اكسيژن ساز قابل حمل

اكسيژن ساز قابل حمل با توجه به اين كه وزن كمي دارد، مي توانيد آن را به بيرون از خانه هم ببريد، و با خود حمل كنيد. افرادي كه دچار بيمارهاي تنفسي هستند، دوست دارند، كه در طول روز به بيرون بروند، به همين خاطر اين دستگاه مي تواند به آن ها كمك زيادي كند، چون هم سبك مي باشد، و هم داراي يك باتري است، و با شارژ آن قابليت استفاده در بيرون را نيز داريد.

اين دستگاه داراي دو مدل شارژي و پالسي مي باسد، و تفاوت آن ها در ميزان انتقال اكسيژن مي باشد. ميزان عمر باتري در اكسيژن سازها با هم متفاوت مي باشد، و بايد در انتخاب باتري توجه ويژه اي داشته باشيد. در اين دستگاه مي توانيد ميزان اكسيژن را مطابق با نياز بيمار خود تغيير دهيد.

اكسيژن هاي پرتابل (قابل حمل) براي افرادي مناسب مي باشد، كه فعاليت بيرون از خانه دارند، و اين اكسيژن ساز دوشي به شما كمك مي كند، كه در هنگام سفر، خريد و ديگر كارهاي روزانه به راحتي از مزاياي اكسيژن ساز استفاده كنيد.

  • اكسيژن ساز خانگي

دستگاه اكسيژن ساز خانگي يكي از موارد پر مصرف مي باشند، كه در خانه مي توانيد از آن استفاده كنيد. شما بايد دستگاه را در جايي قرار دهيد، كه به پريز برق نزديك باشد، تا بتوانيد به راحتي از آن استفاده كنيد. ميزان اكسيژن توليد شده براي اين مدل دستگاه حدودا 3 تا 10 ليتر در دقيقه مي باشد، كه به ظرفيت هاي مختلف اين دستگاه بستگي دارد.

يكي از معايب اين دستگاه اين است، كه هنگام قطع شدن برق دستگاه از كار مي افتد، و باتري ندارند، و به خاطر اين كه به صورت مستقيم به برق شهري وصل مي شوند، بر عكس ديگر مدل ها اين دستگاه توانايي جا به جايي و حمل اين در اين مدل وجود ندارد.

پركاربردترين دستگاه هاي اكسيژن ساز

پركاربردترين دستگاه هاي اكسيژن ساز برحسب ليتراژ در انواع (5، 8 و 10 ليتر) در بازار موجود مي‌ باشند. ميزان ليتر دستگاه ها بر اساس ميزان اكسيژن خون بيمار مشخص خواهد شد. مثلاً اگر سطح اكسيژن خون بيمار 90% باشد، دستگاه اكسيژن ساز 5 ليتري مناسب خواهد بود، اما اگر سطح اكسيژن خون بيمار 80% باشد، دستگاه 5 ليتري مناسب اين بيمار نيست، و بايد از دستگاه 10 ليتر استفاده كند.

  • دستگاه اكسيژن ساز 5 ليتري

همه ي برندها اين حجم را دارند، و استفاده زا اين دستگاه به افرادي كه درگير بيماري هاي ريوي در سطح خفيف هستند، توصيه مي شود. شما مي توانيد با توجه به نيازتان به صورت شبانه روزي از آن استفاده كنيد، بدون اين كه مشكلي براي شما به وجود بيايد. اگر شما نياز به اين مدل داريد، همه ي برندها را براي شما آماده كرديم، كه رضايت مشتريان از آن ها زياد بوده، و مرتب شارژ شده اند. امكان كرايه اين دستگاه به صورت هفتگي و ماهانه وجود دارد.

  • دستگاه اكسيژن ساز 8 ليتري

اين دستگاه قابليت توليد 8 ليتر اكسيژن در دقيقه را دارد، و استفاده از اين دستگاه مناسب براي بيماراني مي باشد، كه مشكلات ريوي در سطح متوسط دارند. دستگاه هاي 8 ليتري رايج ترين انواع اكسيژن ساز هستند، و بيمار ميتواند به صورت شبانه روزي از آن استفاده كنيد.

  • دستگاه اكسيژن ساز 10 ليتري

استفاده از اكسيژن ساز 10 ليتري به افرادي توصيه مي شود، كه درگير بيمار هاي ريه شديد است، بيشتر دستگاه هاي 10 ليتري از برندهاي آمريكايي مي‌ باشد. زماني كه فرد در وضعيت حاد درگيري ريوي قرار دارد، مي تواند از اين محصول استفاده كنيد. آلارم هاي هشدار دهنده اين دستگاه ها دقت بالايي دارند.

  • دستگاه اكسيژن ساز مخصوص بيماران كرونايي

با توجه به درگير شدن ريه به خاطر ويروس كرونا استفاده از دستگاه هاي اكسيژن ساز به بيماران كرونايي توصيه مي شود. با توجه به ميزان درگيري ريوي و سطح اكسيژن خون انتخاب دستگاه براي بيماران كرونايي متفاوت مي‌ باشد.

مزايا و فوايد دستگاه اكسيژن ساز اجاره اي

  • تأمين اكسيژن مرطوب و خشك مورد نياز بدن 
  • قيمت اجاره ي دستگاه بسيار به صرفه تر از خريد اكسيژن ساز مي باشد.
  • شفاف سازي پوست و پيشگيري از پيري 
  • براي افراد سيگاري باعث ترميم ريه مي شود.
  • سبب افزايش عمر و همچنين بهبود حافظه
  • خون رساني به تمامي سلول ها و بافت هاي بدن 
  • باعث بهبود عملكرد مغز مي شود، و توانايي آن را افزايش مي دهد.
  • كاهش بيماري هاي قلبي و عروقي 
  • مي توانيد مطمئن باشيد، كه يك دستگاه توليد كننده اكسيژن بهداشتي داريد.
  • كاهش استرس بيمار جهت تأمين اكسيژن بدن

نكاتي مهم درباره ي دستگاه اكسيژن‌ ساز 

  • استفاده از دستگاه اكسيژن ساز براي ان دسته از بيماراني كه مشكلات ريوي دارند، ضروري است. گاهي يك بيمار براي ترخيص از بيمارستان به شرط استفاده از اين دستگاه مرخص مي شود.
  • زماني كه ميزان اكسيژن هوا كمتر از 6 برسد، زندگي فرد به خطر مي افتد. در صورتي كه اكسيژن هوا كم شود، مغز متورم مي شود، كه اين خود يك نوع عارضه خطرناك مي باشد.
  • اكسيژن يكي از عناصر حياتي مي باشد، كه مي تواند عملكرد بدن را تحت تاثير قرار دهد. زماني كه ميزان اكسيژن در بدن كاهش پيدا كند، اولين عضوي از بدن كه دچار مشكل مي شود، مغز است.
  • درصد خلوص اكسيژن خروجي دستگاه اكسيژن ساز بين 93 تا 96 درصد است.
  • با روشن گذاشتن دستگاه اكسيژن به خيال اين كه اتاق را مملو از اكسيژن مي كند، خود را گول نزنيد، چون كه دستگاه اكسيژن ساز گرچه روشن باشد، ولي هيچ اكسيژني به اتاق منتقل نخواهد كرد.
  • دستگاه اكسيژن خانگي يا ثابت با برق كار مي كنند، و با رفتن برق اين دستگاه از كار مي افتد.
  • تا زماني كه دستگاه روشن است، به هيچ عنوان به پهلو قرار داده نشود. همچنين در زمان روشن بودن دستگاه آن را حركت ندهيد، چون موتور دستگاه معلق است، و احتمال خرابي دارد.
  • يك دستگاه اكسيژن ساز خوب و استاندارد بايد داراي مواردي مختلفي از قبيل ليوان مرطوب كننده، فيلتر داخلي و خارجي دستگاه، سوند نازل اكسيژن و ماسك اكسيژن باشد.

شرايط حاد نياز به اكسيژن ساز

  • آسم

اين مشكل زماني به وجود مي آيد، كه مجاري تنفسي شما ملتهب شده، و شروع به توليد مخاط زيادي مي كند، كه تنفس را دشوار مي كند. در حالي كه تعدادي داروهايي وجود دارد، كه مي توانند آسم را درمان و كنترل كنند، يك كنسانتره اكسيژن مي تواند سطح بالايي از اكسيژن را به داخل خون بيمار پمپاژ كند. در حالي كه آن ها دچار حمله آسم شده اند، و باعث مي شود، تنفس را به بيمار برگرداند.

  • ذات الريه

ذات الريه عفوني مي باشد، كه در آن در هر دو كيسه هواي ريه ها التهاب ايجاد مي كند، و در بسياري از موارد آن ها را با مايع پر مي كنيد. اكسيژن درماني براي بسياري از بيماران ذات الريه تجويز شده است، و نتايج باليني خوبي نيز ديده اند.

  • سندرم پريشاني تنفسي (RDS)

سندرم پريشاني تنفسي نوعي اختلال تنفسي مي باشد، كه بيشتر در نوزاداني كه تازه متولد شده اند، ديده مي شود، مخصوصاً در كودكاني كه شش هفته يا بيشتر قبل از تاريخ زايمان متولد مي شوند. نوزادان تازه متولد شده از RDS به اندازه كافي سورفاكتانت را ندارند، و همين موضوع سبب ريزش ريه هاي آن ها مي شوند، و باعث مي شود، اين بيماري كه نتوانند نفس بكشند. اكسيژن درماني با استفاده از كنسانتره ها به كاهش اكسيژن در جريان خون و ريه نوزادان كمك مي كند، تا عوارض بعدي را كاهش دهد.

  • ديسپلازي برونكوپلومونار (BPD)

نوزاداني كه به خاطر RDS دچار رنج و عذاب هستند، نيز خطر بيشتري براي ابتلا به BPD دارند. اين يك بيماري شديد ريوي است، كه احيتاج به پشتيباني تنفسي طولاني مدت دارد. بنابراين بهتر است، كه از دستگاه اكسيژن ساز در منزل استفاده كنند.

بيماري هاي مزمن كه به اكسيژن درماني نياز دارند

  • بيماري انسدادي مزمن ريوي (COPD)

بيماري انسدادي مزمن ريوي حدود 16 ميليون نفر را تحت تأثير قرار مي دهد، ولي شما مي توانيد با اجاره و فروش اكسيژن ساز درمان موثر باشد. زماني كه به COPD مبتلا مي شويد، آسيب مزمن ريه داريد، كه جذب اكسيژن كافي براي ريه ها را دشوار مي كند. به همين خاطر شما مي توانيد در تنفس مشكل داشته باشيد.

  • فيبروز سيستيك

فيبروز سيستيك سبب آسيب دستگاه گوارش و ريه مي شود. اين يك بيماري نادر مي باشد، كه سلول هاي بدن را كه مسئول توليد مخاط، عرق و آب گوارشي مي باشند، را تحت تأثير قرار مي دهد. مايعات تغيير مي كنند، و در نتيجه محلول چسبنده و ضخيم تري ايجاد مي شود، كه مجاري، لوله ها و مجاري عبور افراد آلوده را وصل مي كند. نوعي اختلال خواب نيز وجود دارد، كه مي تواند جدي باشد، و سبب توقف تنفس فرد به طور پراكنده در طول خواب شود. معمولاً درمان اين بيماري فشار مثبت مداوم راه هوايي (CPAP)، كاهش وزن و ورزش بدني است، اگرچه ممكن است،بعضي از افراد مبتلا به اين نوع اختلال در خواب به اكسيژن درماني نياز داشته باشند.

اجاره دستگاه اكسيژن ساز 10 ليتري در كرج

اجاره دستگاه اكسيژن ساز در كرج و تهران

مركز پزشكي سلامت نوين براي كمك به شما عزيزان و برطرف شدن مشكلات تنفسي، دستگاه هاي اكسيژن ساز را به شما اجاره مي دهد، تا در مسير سلامت گام برداريد. شما مي توانيد جهت اطلاع از قيمت اجاره دستگاه اكسيژن ساز با كارشناسان ما در تماس باشيد.
در مناطق و شهرهاي مختلف كرج ما به شما خدمات اجاره دستگاه اكسيژن ساز را ارائه خواهيم داد. شما مي توانيد جهت اطلاع از قيمت اكسيژن ساز و تفاوت هزينه ها در نقاط مختلف از كارشناسان ما مشورت بگيريد. 

در تهران و شهر كرج و شهرستان هاي اطراف آن نيز امكان اجاره دستگاه اكسيژن ساز وجود دارد. شما به راحتي مي توانيد تقاضاي خود را ثبت كنيد، و از اين دستگاه ها به صورت كوتاه مدت و يا طولاني مدت جهت بهبودي بيماران خود استفاده كنيد. 

مشكلات ناشي از مصرف اكسيژن كم يا زياد بدن

مشكلات ناشي از سطح اكسيژن خون بالا

  • زماني كه از اكسيژن با غلظت هاي بالا بيش از 96% استفاده مي كنيد، اكسيژن به عنوان ماده اي سمي و تخريب كننده به مجاري تنفسي آسيب مي رساند.
  • اكسيژن سبب اكسيد شدن و يا به عبارتي سوزانده شدن و به تعبيير ساده باعث از بين رفتن و مرگ سلولي بافت هاي حساس مي شود.
  • صدماتي كه به سلول هاي پوششي مجاري تنفسي و ميكرو عروق و ديگر سلول هاي دفاعي وارد مي شود، مي‌ تواند تا مرحله از بين رفتن اين سلول ها پيش رود. زماني كه اين روند ادامه پيدا كند، مي‌ تواند سبب ايجاد سندروم حاد تنفسي شود.
  • در بيماران با بيماري مزمن ريوي بايد در زمان تجويز اكسيژن احتياط بيشتري انجام داد، چون ممكن است، به آپنه و يا قطع تنفس منجر شود.

مشكلات ناشي از سطح اكسيژن خون پايين

با توجه به اين كه ممكن است، اكسيژن بالاي خون به بدن آسيب برساند، سطح پايين آن هم ممكن است،باعث به وجود آمدن مشكلاتي شود. از اين مشكلات مي توان به گيجي، سردرد كبود شدن بدن در قسمت ها لب و يا ناخن و ديگر مشكلات اشاره كرد.

قيمت اجاره دستگاه اكسيژن ساز

قيمت اجاره اكسيژن ساز

قيمت اجاره اكسيژن ساز با توجه به نوع و مدل دستگاه، قابليت هاي آن، مدت زمان اجاره و... متغير مي باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد